maandag 25 januari 2016

Dagje sauna

Gisteren ging ik een dagje naar de sauna met mijn zus. We wilden eens naar een andere sauna, of nou ja, ik wilde eens naar een sauna dichtbij, want ik ben altijd degene die rijdt.

We hadden een sauna uitgezocht en ze hadden een leuke actie, 2 personen toegang voor € 35,--. Maar zoals altijd gaat bij mij dan een knopje aan: dat moet goedkoper kunnen en ga ik het internet op. Soms wordt er op marktplaats nog iets aangeboden van mensen die van kaartjes met beperkte geldigheidsduur af willen. Dit keer kwam ik uit bij zo'n veilingssite. Ik zag dat hier de kaarten voor 2 personen voor 20 euro weggingen, maar dan zat er ook nog een rasulbehandeling bij. Ik had er al even rekening mee gehouden dat er voor zondag 5 euro p.p.toeslag bij zou komen en nog eens 5 euro administratiekosten. Voor max 20 euro wilde ik dan wel bieden. Dan waren we hetzelfde kwijt als de actie-entree, maar met als een leuk extraatje de Rasul.

Uiteindelijk lukte het mij binnen twee uurtjes om de veiling te winnen voor 19 euro. Dus een euro bespaard en een "gratis" Rasul. Ik heb overigens niet 2 uur achter het scherm gezeten, gewoon even een wekkertje gezet als de veiling bijna zou aflopen.

Het was een heerlijke dag, lekker ontspannen en bijgekletst. Een leuke sauna, niet te groot en niet te klein. We aten en dronken ook nog wat. Ze bleken ook een leuk all-in arrangement te hebben. Dan heb je voor 40 euro een lunchbuffet,  2-gangen diner en 6 consumpties. (Of 60 incl.entree). Uiteindelijk bleek dat we dat misschien beter hadden kunnen doen. We hadden nu ongeveer hetzelfde uitgegeven voor lunch, diner en 3 drankjes p.p. Maar als ik eenmaal in de sauna ben, let ik niet echt op de prijzen. Ik wil er echt een verwendag van maken, want zoiets doe ik maar een paar keer per jaar en daar is mijn eigen "leuke-dingen-spaarpotje" voor.


3 opmerkingen: