donderdag 21 maart 2013

Uitslag give away en zelf bier brouwen


Oh oh, ik was het bijna vergeten, ik moest nog loten voor de give away van vorige week. En hoe ging ik dit aanpakken? Ik had iedereen die geïnteresseerd was gevraagd aan te geven in welke van de 3 pakketten de interesse uitging....maar hoe ga ik dan loten? Ik koos er voor om zoontje 3 lootjes te laten trekken en de 1e zijn eerste keus te geven, en de 2e daarna en dan 3, volgen jullie het nog?

Eerst maar eens alle namen op briefjes, 12 deelnemers in totaal

Zoontje naar het bakje lokken. Alleen stop hij er eerst iets in, voor hij er iets uithaalt
Hij bouwt de spanning nog even op

Maar dan gaan er toch 4 lootjes uit, bakje pak ik weg

Het eerst lootje is gepakt

En even later volgen er nog 2

En de winnaars, kreeg de foto niet gedraaid en is bijna niet leesbaar, maar toch ...

En de winnaars zijn:
Ipie : Voor jou pakket 3
Bart N: Voor jou pakket 1
Miljoenenjager: Helaas jouw keuze van pakket 1 is al vergeven, dus geen bietjes, maar kan ik je ook blij maken met pakket 2? Anders gaat pakket 2 opnieuw in de loting!

Willen jullie je adresgegevens mailen naar sjoukebespaarder@gmail.com ? dan zorg ik dat het pakketje jullie kant op komt.

En dan nog een klein berichtje over het zelf bier brouwen. Manlief heeft ook een blog, door mij daartoe aangezet na het schrijven van 2 boeken die niet echt gretig aftrek vonden. Nu was het schrijven van boeken over bier ook meer een hobby dan een commerciële activiteit. Maar het is toch jammer als je niet gelezen wordt lijkt me. Momenteel zelf bier aan het brouwen. Hij houdt op zijn blog een dagboekje hierover bij. Misschien leuk voor mensen die hierin interesse hebben? Wel is het zo dat hij een beetje een doorgeslagen bierfan en blogger is en dus al voor een heel jaar vooruit blogjes heeft geschreven en er dus soms meerdere blogs per dag zijn...
Neem hier eens een kijkje. 

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, een man met een blog! Dat hoor je niet vaak.
    Ik denk dat Teunie van Eenvoudigleven ook wel geïnteresseerd is. Zij wil ook zelf bier maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik heb gewonnen! Heel erg bedankt voor het verloten. Ik stuur je mijn adresgegevens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik een pakketje gewonnen heb! Pakketje 2 is goed hoor, ik heb nog nooit paarse stamboontjes gehad, dus ik ben benieuwd!! Dank je wel!! (ik mail je mijn gegevens)

    BeantwoordenVerwijderen