dinsdag 5 februari 2013

Last call - Give aways

Twee weken geleden had ik deze give away, voor het boek "De nieuwe arme". Vorige week maakte ik de winnaar bekend: Femke. Helaas heb ik nog geen mailtje van Femke ontvangen. Dus femke, zou je alsnog je adres willen mailen naar: sjoukebespaarder@gmail.com ? Als ik deze week geen reactie krijg ga ik een nieuw winnaar trekken, want ik vind het ook zonde al het boek hier maar blijft liggen.

In december hield ik een give away voor babyvoeding. Omdat er maar 2 gegadigden waren, riep ik beide tot winnaar uit en verdeelde de zakjes. Alleen heb ik van Lottebees nog geen email ontvangen met haar adres, dus Lottebees als je dit leest zou je dan alsnog je gegevens willen mailen naar: sjoukebespaarder@gmail.com 

Ik wacht deze week nog even af of ik een reactie van beide dames krijg en anders gaan ze opnieuw in de verloting.

2 opmerkingen:

  1. Mailtje komt eraan. Ben van mezelf nogal chaotisch en het is echt een tropenperiode met dochterlief die tandjes besloot te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt ook van mij een email

    Femke

    BeantwoordenVerwijderen