maandag 19 november 2012

Award en Give Away!

Eergisteren kreeg ik een award van haar. Hartstikke leuk natuurlijk en een hele eer. Maar daarnaast word er ook nog van alles van je verwacht: 11 dingen over jezelf vertellen, 11 vragen beantwoorden en de award doorgeven aan 11 andere bloggers. Eigenlijk heb ik daar helemaal niet zo'n zin in. Leuk hoor dat iemand zo'n award bedenkt, maar soms heb ik het idee dat ze je om de oren vliegen!

Ik heb bedacht dat ik wel wat in ruil ga doen voor de award, maar niet op de manier die wordt gevraagd. Ik ga de komende maanden elke maand iets weggeven op mijn blog. Iedereen die het graag wil hebben mag reageren en vervolgens (als er meerdere gegadigden zijn) trek ik na een week een lotje en stuur ik het gratis op naar de winnaar.

Vandaag begin ik met de eerste Give Away. Ik biedt het volgende aan: een leuk leespakketje voor de wintermaanden:


Een stapeltje van 4 tijdschriften:
1. Genoeg nr 89 dec/jan 2011 bordevol bespaartips
2. Bookazine van Libelle: Zus geschreven door Siska Mulder
3. Bookazine van Libelle: Echo Park geschreven door Michael Connelly
4. Fiscalert, de nieuwste uitgave van november 2012. Een financieel tijdschift vol met tips voor de belastingaangifte en andere geldzaken.

Dus wie o wie kan ik hiermee blij maken?

9 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er zo'n draai aan hebt gegeven. Ik vond het toch een hele klus, mensen uitzoeken, zeker omdat je weet dat je ze toch ook weer met werk opscheept ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je give-away. Omdat ik in Servie woon ben ik altijd blij met Nederlandsleeswerk. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gek,op lezen, dus doe graag mee!
    Ayla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik maak ook graag kans op de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee. Ik sla over, want ik heb pas nog een fijne envelop met Genoegjes van je gehad, dus ik gun het een ander van harte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik lees al een tijdje mee op je blog en vind het altijd erg inspirerend. Lezen kom ik niet vaak (genoeg) aan toe, maar is wel een hobby van me. Ik kom dus graag in aanmerking!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi , ik doe graag mee! Meelezer klavier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,ik doe ook graag mee!Groeten Evelien

    BeantwoordenVerwijderen