zondag 14 oktober 2012

Pannenkoeken eten

Gisteren hebben we een hele leuke dag gehad, het was eigenlijk ons eerste dagje weg sinds zoontje uit het ziekenhuis is.

's ochtends hadden we eerst een verjaardag in West-Brabant, voor ons bijna 1,5 uur rijden. We hadden geregeld dat we 's ochtends zouden komen als er nog maar weinig bezoek was. Dit i.v.m. heersende virusjes die we nu wensen buiten de deur te houden.  Het was een gezellige ochtend en omdat we toch al zo'n eind hadden gereden hebben we er een bezoekje aan een andere vriend aan vastgeknoopt die er in de buurt woonde.
Zoontje gedroeg zich voorbeeldig. Wat een verschil met hoe hij was voor de operatie. Als we dan eindelijk eens buiten huis kwamen was er veel onrust, huilen en daardoor stress bij ons, waardoor we niet echt konden genieten. Nu was het zeker wel genieten, het was zo'n rustig kindje, dat lekker speelde op het speelkleed of een dutje deed op de bank.
's avonds gingen we nog pannenkoeken eten. Ik had zegels gespaard van de AH voor de 2e pannenkoek gratis. Ik wilde wel weer eens proberen of het nu wel zou gaan om zoontje mee te nemen met uit eten gaan en waar kan je dat nu beter doen dan in een pannenkoekenhuis, wat toch gericht is op kinderen. Het ging echt fantastisch, hij heeft zelfs een paar stukjes pannenkoek mee gesnoept. En een opmerking van het personeel dat hij zo zoet was.
Daarna in de auto terug naar huis heeft hij heerlijk geslapen, terwijl mijn man en ik napraatte over dat we zo'n leuke dag hadden gehad.

Alleen deze week worden de zegels nog verstrekt bij AH, maar inleveren kan t/m 31 maart. Ik ga toch nog een kijken of ik niet een 2e kaart vol kan krijgen. Want hier in de buurt zit ook een deelnemend restaurant en ook nog in de buurt van andere vrienden. Het lijkt me wel leuk om over een paar maanden nog eens te gaan. Dan kan zoontje misschien wel in een kinderstoeltje zitten en echt mee-eten....

Deze week weer veel biologisch in de aanbieding en de vegetarische producten, dus ik ga mijn voorraad maar aanvullen.

3 opmerkingen:

  1. Wat is dat genieten voor jullie. Juist door het contrast met de tijd daarvoor. Ik ga de bonussen opzoeken op de site. Wie weet zit er iets voor ons bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat het nu zo goed gaat met jullie zoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een leuk en geslaagd uitje! Fijn dat het zo goed gaat met jullie zoontje!

    BeantwoordenVerwijderen