dinsdag 12 juni 2012

Krijg de Kleertjes!

Via het blad Genoeg werd ik een tijdje geleden geattendeerd op het initiatief KrijgdeKleertjes. Krijg de Kleertjes is een stichting voor en door ouders, die het mogelijk maakt om via een website om kinderspullen met andere ouders te ruilen. 

Ik vind het een heel goed duurzaam initiatief. Ze zoeken nog "sponsors" om de website volledig online te krijgen. Omdat ik het een goed initiatief vind en ik zeker gebruik wil gaan maken van de site heb ik een investering gedaan. Je krijgt dan (afhankelijk van het bedrag) een gratis ruilen strippenkaart en een verrassingsdoos met cadeaus. Lukt het niet om voldoende geld op te halen, dan krijg je het geld terug.

Ik heb gekozen voor het Suikertantepakket. Daarmee krijg je 7 x een 5-strippenkaart en je krijgt een leuk verrassingscadeau (Janbubejan en Imps&Elfs hebben hiervoor spullen gedoneerd.

Ben je net zo enthousiast geworden als ik? Je kan nog tot 18 juni een donatie doen.

1 opmerking: