zondag 27 mei 2012

Nieuwe test: Sabra Mezze

Dit keer doe ik via 'The Insiders' mee aan de test van de Sabra Mezze. Ik kon gisteren het pakket met producten ophalen. 3 bakjes tehina aubergine, 3 bakjes houmous pikant en 3 bakjes houmous classic. Ik ken de houmous classic al wel en vind die erg lekker. De andere 2 heb ik nog nooit gegeten.


Binnenkort een blogje over mijn ervaringen.

Ik ben al 2 jaar lid van 'The Insiders', maar test past sinds een half jaartje actief producten. Heb tot nu toe meegedaan aan een aantal leuke testen: Dolce Gusto koffieapparaat, Purina One kattenvoer en nu dus de Sabra Mezze.

Lijkt het je ook leuk om producten te testen? Dan kan je je aanmelden via deze link
Ik krijg dan ook nog 10 punten per aangebracht lid en daar kan je weer leuke dingen voor bestellen. Je krijgt overigens ook punten door enquêtes en rapportjes over de testen in te vullen.




1 opmerking:

  1. Ik heb mij nèt via de link aangemeld bij The Insiders. Als het goed is krijg je dus punten bijgeschreven.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen