vrijdag 4 mei 2012

Leuke en voordelige moederdagcadeautjes

Als je net moeder bent weten ze je wel te vinden met leuke acties en reclames van wat je wel allemaal nodig hebt. Natuurlijk heb ik dit ook een beetje op mezelf afgeroepen om overal die gratis reclamedozen op te halen en geboortekaartjes in te leveren. Ach gelukkig ben ik niet zo makkelijk te beïnvloeden en koop ik het meeste 2e hands en verder alleen wat echt nodig is en hou ik de aanbiedingen in de gaten.

Zo kreeg ik 2 aanbiedingen binnen om een gratis fotoschriftje te maken, je betaald alleen de verzendkosten. Omdat ik liever een mooi fotoboek wil maken en dat wil doen wanneer het mij uitkomt, (de bonnen zijn maar 4 weken geldig) had ik ze al bijna weggegooid. Toen kreeg ik het idee dat dit voor de oma's wel een leuk cadeau is voor Moederdag. Dus gisteren aan de slag gegaan. Het waren wel bonnen van 2 verschillende aanbieders, dus moest ik ook nog 2 programmaatjes installeren en uitvogelen hoe het allemaal werkt.Gelukkig had ik al eerder gewerkt met het programmaatje van Kruidvat. Uiteindelijk heeft het me een halve middag gekost. Ach ja, je moet iets overhebben voor leuke goedkope cadeautjes.

Ze zijn allebei heel leuk geworden, dat vond man ook. Bij Kruidvat was ik € 0,99 kwijt aan verwerkingskosten en kan het boekje volgende week ophalen in de winkel. Bij kinderfotoservice.nl was ik € 2,95 kwijt aan verzendkosten, maar komt het gewoon in de bus. Beide zien er ongeveer het zelfde uit 13 x 14 cm met schriftomslag, 26 pagina’s foto. Dus kan ik ze mooi ook nog op kwaliteit vergelijken. Overigens viel het me wel op dat bij kinderfotoservice.nl je echt voor alles wat je extra wilt bij moet betalen, dus voor je het weet ben je nog duur uit. Ik ben daar natuurlijk niet ingetrapt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten