maandag 21 mei 2012

De tondeuse is in gebruik genomen

Van het weekend eindelijk de tondeuse eens gebruikt. Deze hadden we een jaartje geleden bij de Aldi gekocht voor ik denk 25 euro, maar nog steeds niet gebruikt. Mijn man liet mij (vol vertrouwen) lekker met zijn haar aan de slag gaan. Ik had nog niet eerder een tondeuse gebruikt, maar het leek mij niet al te moeilijk. Halverwege kreeg hij geloof ik wel een beetje spijt, want hij hoorde me soms een beetje vertwijfelde geluiden maken. De tondeuse raakte steeds verstopt, omdat zijn haar al vrij lang was dus het duurde ook best lang voordat er echt resultaat zichtbaar was.

Uiteindelijk ben ik helemaal niet ontevreden met het resultaat. Mijn man twijfelt nog een beetje. Hij weet nog niet of hij het mij de volgende keer weer laat doen. Nou volgens mij is het gewoon onzekerheid, omdat hij het resultaat zelf niet zo goed kan zien. Hij heeft trouwens geen rare opmerkingen gehad over zijn haar op z'n werk (waar hij bang voor was), dus dan zal het toch wel goed zijn?

Ik vind toch eigenlijk wel dat ik het minimaal 2x moet doen, want dan hebben we de tondeuse er tenminste uit. Als hij naar de kapper gaat is hij 15 euro kwijt. 1 voordeel, hij heeft er nogal een hekel aan om naar de kapper te gaan, dus wie weet laat hij het me de volgende keer toch weer doen. En oefening baart kunst....

1 opmerking:

  1. Hoi, nog even een aanvulling op mijn reactie over de luiers. De overbroekjes met de diertjes op lekken niet, met de andere heb ik minder goede ervaring en die gebruik ik nu enkel nog als zwembroekjes.

    BeantwoordenVerwijderen