zaterdag 29 oktober 2011

Rommelmarkt

Vorige week zondag heb ik weer op een rommelmarkt gestaan. Het was een leuke gezellige markt aan de rijnkade in Arnhem. Het zonnetje scheen en er waren veel bezoekers.
De totale winst van de dag was € 80,50, niet slecht. Ik heb vooral boeken en dvd's verkocht. Ik ben de boeken en dvd kast aan het opruimen. Boeken lees ik toch niet een 2e keer en veel dvd's kijk ik ook niet nog een 2e keer, dus weg ermee.
Zelf heb ik ook nog lekker op de rommelmarkt rond kunnen lopen en hele leuke dingetjes voor de baby-uitzet gekocht.

Setje badje, wasbakje, zeepdoosje, thermometer, schaartje en luieremmer samen voor € 12,50.

2 hoezen voor het kleedkussen, samen voor € 2,00

Draagzak van Mini Monkey (eens kijken of dat bevalt) € 4,--

2 setjes kleding, samen voor € 4,--
en een leuke dikkie dik rugzak, die ik niet kon laten liggen voor € 1,50

In totaal heb ik dus € 24,-- uitgegeven, maar wel (voornamelijk) aan dingen die ik echt nog nodig had, er super goed uitzagen ik ik super blij mee ben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten