zondag 9 oktober 2011

Goedkope baby-uitzet

Ik ben nu 21 weken, maar eigenlijk hebben we al bijna de complete baby-uitzet. We hebben geprobeerd dit zo goedkoop mogelijk te doen, maar wel naar onze smaak. We hebben ook wel wat dingen gekocht die niet echt noodzakelijk zijn, maar we wel erg leuk vonden.
Zo hebben we via marktplaats een hele  mooie complete combi-kinderwagen gekocht met vrijwel alle accessoires voor  € 200,--

Een hemeltje met 2 stangen, eveneens via marktplaats voor € 15,--
Een speelkleed en een hobbeldier via marktplaats voor € 50,--
Wiegje incl. matrasje en voedingskussen, via marktplaats voor € 50,--
Ledikantje (moet nog wel een nieuw matrasje in) en campingbedje, via kennissen samen voor € 15,--
badje met standaard, gekregen van familie
box gekregen van familie
kastje (als commode) en kledingkast ikea € 160,--
maxicosi en familiefix base (bij prenetal 20% korting) € 255,-- Wilden we niet 2e hands ivm veiligheid
Verder hebben we nog wat lakentjes, kleding, kruiken, hydrofiele luiers en overige accesoires gekocht, 2e hands, gekregen, met grote korting. Ik denk samen voor € 100,--

Ik denk dat de totale uitzet die we nu hebben ca. € 850,-- heeft gekost. Voor wat we nog nodig hebben moeten we het zeker redden met € 150,-- Dus blijven we mooi binnen de € 1000,-- die we van te voren hadden vastgesteld als budget.
Ik ben wel trots op ons, als ik zie dat de kinderwagen die we 2e hands hebben gekocht incl. alle accessoires nieuwprijs ca. € 700,-- is. En kinderkamers ook vaak rond de € 1000,-- liggen die ik in de folders heb gezien. Ik vind ons kamertje net zo leuk en modern.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten